Monday, June 11, 2007

Lang geleden

Het is alweer een tijdje geleden dat ik blogde, maar zoveel is er nu ook weer niet veranderd. Alleen kan ik met trots zeggen dat ik mijn start to run (27 lessen) met succes heb afgewerkt. Resultaat: -4 kilo (heb ook wel flink op mijn eten gelet). En we blijven verder gaan. Verder heb ik een nieuw hebbeding waar ik vrolijk kan op tokkelen (=nieuwe laptop), in plaats van het maagzweer verwekkende onding! Afijn lol verzekerd nu. De dochters zijn allebei flink aan 't studeren (Saskia gaat nu met halve dagen naar school wegens herstellende van klierkoorts, het stopt niet voor haar, geloof ik). Maar het zijn de laatste loodjes. Nog een kleine drie weken en de UA951 brengt ons veilig en wel (hopen we toch : )) naar de overkant van de plas naar de "joesteeted naits". En het wordt tijd zenne! We zijn van zins om hier onze wedevaren op neer te pennen, met zelfs af en toe een schoon beleke om de sfeer weer te geven. Ik ben met een cursus Engels begonnen maar hij is een beetje gemakkelijk. De eerste les was "Hello-Goodbye", terwijl ik net Harry Potter 1 heb uitgelezen (in het Engels) en The Pale Horseman. Maar ja, een goei opfrissing is het wel voor bepaalde regeltjes die ik vergeten was. De Engelse versie van de Da Vinci code ligt al breeduit naar me te glimlachen, ik verheug me er nu al op! Nu ga ik nog een beetje genieten van de rust (ik ben blij dat de TV de laatste tijd meer af- dan opstaat). Bye!

No comments: