Sunday, July 8, 2007

San Diego - Vervolg

De dagen vliegen hier voorbij, zoals gisteren ook Seaworld. Het was er voor 25°c heel warm en we zijn allemaal een tikkie vebrand. Veel nieuw was er echter niet, alleen Cirque de la mer (ja, ook hier zwaait cirque du soleil stilaan de scepter). Het was grappig en knap gedaan; acrobatie vermengd met waterpret. Maar vijf parken achter elkaar beginnen hun tol te eisen, niet alleen voor de kinderen maar ook voor mom and dad die de jaren voelen wegen en die voelen dat ze de snelheid van 8 jaar geleden niet meer hebben. Om 5 uur hebben we de plaat gepoetst en zijn we nog "overhuis" gereden om ons te verfrissen en schoon goed aan te trekken. Dan terug naar Horton Plaza. Daar heb ik mijn boekkies gevonden. De kinderen hebben in Lady Footlocker gemakkelijk zitten schoeisel gevonden voor een fractie van de prijs dan ze in België zouden betaald hebben. Jana heeft er Grieks eten geprobeerd op de Food Court maar dat was zeker geen succes (ik denk dat ze Paros-kwaliteit had verwacht). Saskia verandert nog eens in een chop stick met haar Panda express, die blijft hetzelfde eten. Wij hebben weer eten besteld bij Formaggio's: Penne met bolognaisesaus, een beetje oregano en parmezaanse kaas, en een huisslaatje erbij. Heerlijk! Dan zijn we lekker gaan ontspannen op de kamer. Saskia een beetje computeren, Sven en Jana TV'ke kijken en ikke lezen. Vandaag gaan de naar de scorching heat. Er heerst hier overal weeral een hittegolf. Niet zozeer in San Diego, maar La was bijvoorbeeld bijna 10 graden warmer dan normaal, en in Vegas zegt het weerbericht tussen de 35 en 45°c. Kan tellen, hé? Allez, de koffers zijn goed gelegd, iedereen heeft zijn gezicht nat gemaakt en we staan klaar om te vertrekken. Op de achtergrond zit Sven te luisteren naar "Church on line". Een kerk ergens in Texas. Tjonge jonge jonge. Ik heb respect voor alle godsdiensten maar er zijn grenzen. Gisteren heeft Saskia moeite moeten doen om een boek over Wicca te vinden; ze stonden allemaal bovenaan, zodat een winkelbediende haar moest helpen met een ladder. Ik denk dat je in Texas de stad wordt uitgestuurd in pek en veren. Ge krijgt er zowaar schrik van.....
Bye!

2 comments:

Patrick said...

Dag Amerikanen,
Ik zie dat jullie al goeg geblogd hebben,ondanks het feit dat jullie moe zijn na 5 pretparken.We volgen jullie avonturen op de voet hoor!
Met de poezen (en met ons) is alles dik in orde.
Ik ben stik jaloers op die mooie en speciale rugzak van Jana.Onze 50 dollar worden goed besteed zene.
Heeft Saskia al iets gekocht?
Prachtige foto trouwens van jana met die rugzak,die hou ik bijen zet ik in mijn foto bestand.
Treurt saskia niet te veel voor haar kiekske?Gisteren hebben we een lange wandeling gemaakt met seppeke in het Rivierenhof.Hij was zo zot als een hummel,met als gevolg geen kakje in het park,maar thuis een vlaai op de loper in de gang.Plizant he!Maar ja,das een donker zijde van seppeke.We zullen hem maar verslijten zoals hij is.
Op dit moment doet hij een hazaslaapje in mijn zetel,ik zal dan maar in't salon gaan zitten.
Voor de rest heb ik geen nieuws meer(lees geen inspiratie),waarschijnlijk steendood van't werken.Das een goei
he!By the way,er hangt hier nog een jas van Jana,die ze vergeten is. Groetjes van
Patrick,Make & seppeke

Satin13 said...

Dag Patrick
Svenneke hier ....
Tis maar da ons Make mij ook eens hoort .
Ales goed met mij hier ,ik houd stand tussen die 3 vrouwen ...

Kusjes ook aan de Seppe een streeltje