Thursday, July 19, 2007

Zij die terug zijn groeten u nogmaals

Zij het ietskes zuurder dan bij het vertrek. We zijn, met een vertraging van 2 uur, veilig in den Bruxelles aangekomen. Het was weer een mooie reis, mooie dingen gezien, indrukwekkend,... Alleen dat naar huis komen zou moeten kunnen overgeslagen worden. Voor mij persoonlijk is er weinig wat me aan Belgiƫ bindt. Ik voel niet echt "roots". Geef me een huisje aan de andere kant van de oceaan en ik zou er best kunnen aarden. Alleen, tja, er zijn er een paar downsides die je tegenhouden, zoals de slechte sociale voorzieningen, het onderwijs is toch niet van het niveau van bij ons en zo zijn er nog wel een paar dingen. Afijn, we kunnen weer beginnen plannen voor volgend jaar. Da's ook plezant en we hebben binnenkort nog een groot feest ( alleen hopen op goe weer!), de kinderen die naar een nieuwe school gaan..... En voor we het weten is het alweer begin juli.
Nu nog door de berg was worstelen en proberen ons normale ritme terug op te pikken.
Bye!!!
ps: Collega's die eventueel meelezen, laat me effe weten als er wereldschokkende dingen gebeurd zijn zoals een grote verhuis, zodat ik op de juiste verdieping uitstap!

1 comment:

sara said...

hey half amerikaantje, we hebben je gemist hoor. Die weken zijn weer voorbij gevlogen. Ik vertelde jou avonturen door op het werk zodat we wat konden volgen he. Je mag nog steeds op het 2de verdiep uitstappen, er is nog steeds nikske verandert. Welkom terug en maak er nog een rustig weekendje van he, vele groetjes en tot maandag daaaag x