Monday, March 12, 2007

Maandag blues

De eerste dag van de week zit er alweer op en ze waren zuur verdiend vandaag. Mijn collega had een dagje vrij, geen probleem. Maar je zal zien dat ze je wel weten te vinden! Saskia had ook weer een moeilijk dagje. Ze was er een beetje bovenop, maar op die leeftijd haal je ze even vlug weer onderuit. Afijn, ik zal blij zijn dat de paasvakantie begint, effe rust!
Vandaag met een andere collega nog over onze reizen gepraat, da's puur genieten voor mij! Als nog terug denk aan die mooie natuurparken die we gezien hebben.
Vanavond zijn we met zijn vieren naar het Wijnegem shopping center gereden, naar de beestjes gaan kijken in de dierenwinkel, her en der nog wat spulletjes gekocht en lekker gaan eten in Mendy's. Leve de visakaart!
Zo, nu kruip ik onder de wol, ik ben eigenlijk stikkapot. Ik heb een tijdje wakker gelegen gisteravond, zoals zo vaak als ik moet overschakelen van zondag naar een nieuwe werkweek.
Bye!

No comments: