Wednesday, March 14, 2007

Mijn weekend begint!

Mijn dochters vorige zomer
Jippie, mijn weekend begint! Als part-timer eindigt mijn week waar anderen de helft bereiken. Zo gaat datal een jaar of zes en dat bevalt me prima!

Alleen nu nog van die vervelende harkloppingen af geraken. Sinds de tienertoestanden met Saskia heb ik er regelmatig last van, maar nu voel ik ze bijna de godganse dag en soms slaat mijn hart over. Ik wordt er heel moe van en je kunt soms wat moeilijker ademen. Gisteren heeft de huisarts even geluisterd en pilletjes voorgeschreven. Als het tegen het einde van volgende week niet beter is, moet ik terug voor een cardiogram.
Saskia heeft trouwens een knopje omgedraaid lijkt het wel. Ze is een stuk rustiger en is nu zelfs bezig met haar kamer een beetje te veranderen en op te smukken. Ik ben blij dat ze terug een lichtpuntje heeft gevonden. Zo'n tiener bepaalt al gauw de sfeer van het algemene gezinsleven en dat beviel me eigenlijk niks. Jana hing er op de duur zo'n beetje bij, alsof zij er niks mee te maken had.....

Vanavond gaan we onze tickets boeken voor Mystére van Cirque du Soleil. Gisteren hadden we al eens gekeken en we konden op de eerste rij zitten. We hebben er dan ook een lief sommetje voor over. We gaan al niet zolang als we willen, dus gaan we er ook van genieten!

Vandaag was het trouwens heerlijk in het zonnetje. Ik heb mensen zien lopen als was het juni, de wereld staat op zijn kop. Het doet je snakken naar een terrasje met een heerlijk gekoeld glas witte wijn, mmmmmmm.

Daarnet ook nog gelachen met de kippen vanonze buurman. Er is geen afscheiding tussen de tuinen, zo kunnen de kinderen steeds over en weer van de ene tuin naar de andere en kunnen de kippetjes genieten van insektjes en andere lekkernijen. Maar als je zo langs achteren ziet struinen op zoek naar een hapje, lijken ze altijd zo op die kippen uit Chicken run (inclusief broek!). Zo, ik ga stilaan aan het avondeten beginnen. De maagjes knorren alweer.....
Bye!


No comments: