Sunday, April 29, 2007

Evy zegt....

... dat ik het niet slecht doe. Ik heb ondertussen les 9 met succes afgerond en het was een zware. Met twee stukjes van 4 minuten en eentje van 5 minuten. Maar wat ben ik steeds trots dat ik het gedaan heb. Ik voel me de laatste tijd een stuk beter. Ik eet gezonder en ben al meer dan 2 kilogram kwijt. Goed hé?
Allez, met een beetje geluk gaan mijn shorts niet van mijn lijf scheuren als ik me buk.....
Verder krijg ik geweldig de zenuwen van mijn laptopje. Het ding is nauwelijks 2 jaar oud maar ik heb er al de nodige miserie mee gehad. Ik kreeg samen met mijn collega's de mogelijkheid het ding aan te schaffen via mijn werk, waarbij er een minimaal bedrag wordt ingehouden van het salaris en na vier jaar leg je een stukje bij en het is het onding van jou. Handig zou je zeggen. Jaaaaaaa, als het zonder mankementen zou willen werken, tenminste!
Verleden jaar in mei ben ik hem drie maanden kwijt geweest bij de hersteldienst. Letterlijk. Op zich was er niets ernstig mis, mijn scherm fllikkerde en werd wit. Ergens een kabeltje dat moest vervangen worden. Heel makkelijk, behalve als ze je laptop intern kwijtspelen. Ja, echt. Afijn na drie maanden het ding terug in mijn bezit (ik ben zelfs op vakantie geweest met een vervangtoestel!), maar zonder voeding. Saartje nog een beetje bozer. Dan hebben ze een andere voeding bezorgt via een koerier, maar dat was niet de juiste, de fiche bleef uit het contact vallen en trok geen stroom. Grrrrrrrr!
Opnieuw gebeld, nog maar eens een dag geen laptop, want pas de dag later konden ze me de juiste voeding leveren. Ondertussen zijn we een jaar verder, werken mijn beide usb-poorten aan de linkerzijde bijna niet meer (alleen als ze zelf willen) en valt de fiche van de voeding er wéér bijna uit en trekt hij bijna geen stroom. En mensen die mij kennen weten dat ik voor zulke fratsen géééééén geduld heb!
Ik vrees dat ik toch even ga moeten aanmodderen met wat ik heb, want zomaar een ander toestel kopen, is niet direct mogelijk met onze Amerika-reis in het verschiet. Maar het zal dan toch geen HP meer worden, ik heb er teveel zever mee gehad.
De kindjes zijn beide op verplaatsing en daar gaan hubby en ik een beetje van profiteren. We gaan een beetje sfeer opsnuiven in Hasselt en daarna naar de vernissage van Els Wenselaers. Ik laat jullie weten hoe het was!
Bye!

No comments: