Friday, April 13, 2007

Josh Groban

Ik heb eergisteren met succes les 3 van start to run afgewerkt, en het doet me meer en meer deugd, een beetje beweging. Zeker als Evy zo'n leuke muziek erbij geeft.
Over muziek gesproken; al eens gehoord van Josh Groban? Neen? Zij die itunes bezitten moeten die naam maar eens intikken. Vooral het nummer you are loved (don't give up) is één van de mooiste nummers die ik de laatste jaren heb gehoord. Het is een Amerikaanse jongen met joodse achtergrond die een klassiek geschoolde stem heeft, en met zijn bariton heeft hij mij al verscheidene keren kippenvel bezorgd. Zeker eens proberen!
Vandaag zal een luie dag worden. Ik ben alweer een beetje verkouden en heb iets verkeerds gegeten gisteren. Ik vond al dat het vlees er een beetje raar uitzag, maar het rook nog goed. Ik heb héél lang wakker gelegen met maagpijn. Het zonneke zal me deugd doen. Er was gezegd dat het vandaag wel 27°c kon worden, dat wordt dus genieten.
Eerst maar eens kijken of de kippetjes van de buurman nog wat gelegd hebben...
Bye!

No comments: