Sunday, April 8, 2007

Mystère


Een droom die in vervulling gaat.....
We hebben onze kaarten besteld voor ergens in juli (de 8ste als ik me niet vergis). Op de tweede rij alstublieft! Het kost ons wel een rib uit ons lijf, maar ach. We zijn geen dure logeerders en chique restaurants zijn aan ons ook niet besteed. Maar Cirque stak al zo lang mijn ogen uit dat ik dacht: nu of nooit. En er spelen nu toch al zo'n 6 à 7 shows tegelijk in de gokstad, dus keuze zat, ook qua prijsklasse. Heerlijk, ik kan niet wachten!
Ik heb trouwens deze week nog eens een reisgids gekocht; de capitool gids New England. De oostkust ziet er ook prachtig uit. Ik denk dat onze reisagenda al gevuld is tot 2050...... Er is nog zoveel te zien in mijn geliefd Amerika. Die 11 maanden tussen de reizen in duren wel heel erg lang : )
Bye!

No comments: