Friday, April 6, 2007

Oma

Vandaag naar goede gewoonte, zoals iedere vrijdag, naar Oma. We hebben er eens goed de schaar in gezet want haar haren hingen er niet zo netjes bij. Lekker een mousse in gedaan en rolletjes ingedraaid en ze zag er weer als nieuw uit. Papa was er ook en was er gezellig, lekker kopje koffie er bij....
In de namiddag hebben de kinderen en ik niet zoveel meer gedaan. We hebben gewoon genoten van de katten en de rust. De paasvakantie doet ons allemaal deugd.
Vanavond was de zin om te koken ver te zoeken, en terwijl ik was weggedoezeld, heeft Sven als verrassing Chinees uitgehaald. Glaasje witte wijn erbij....mmmmmm.
Ik heb vanavond de stoute slippers aangetrokken en ben gaan kijken op start to run, ik ga namelijk wat aan mijn conditie (en de lijn!) werken, maar in plaats van buiten te lopen ga ik het programma trachten te volgen op de cross trainer (in het Amerikaans een Elliptical trainer, geloof ik). Beter dan niks, en met het Belgische weer, zie ik dat niet zo zitten. Nu kan ik lopen wanneer het me uitkomt. So, wish me luck!

No comments: