Tuesday, April 3, 2007

Film

Deze week is er niet veel gebeurd dat ik er een blogje over kon schrijven. De examen zijn achter de rug, Jana is zomaar eens 10% procent gestegen. Saskia had maar één onvoldoende. Het enige slechte nieuws was dat de beloofde weggevallen examens alsnog moeten bijgewerkt worden. Ze had gehoopt op twee weken rust, maar het is haar niet gegeund. Ik heb er niet teveel woorden aan vuil gemaakt. Wat moet gebeuren, moet gebeuren.
De laatste tijd zijn er paar goeie films mijn ogen gepasseerd; The painted veil, en nu ben ik aan 't kijken naar the Last king of Scotland. Mel Gibson's Apocalypto kon mijn goedkeuring ook wegdragen. Knappe actie, spannend tot op het einde.
Ik was vanavond eigenlijk heel moe, en wilde vroeg mijn bedje in, maar iedere keer als ik de keuken in wilde, gaapte de strijkmand me met open muil uitdagend aan, de was half uitspugend. Ik heb dan maar de tv aangezet en de hele mand weggewerkt. Flink, toch? Morgen zijn mijn meiden terug thuis en is de familie terug herenigd. Jipieeeee!

No comments: