Tuesday, April 10, 2007

Start to run les 2

Ondertussen heb ik mijn tweede les ook al achter de rug, met de nodige ups en downs....
Neeje, het lopen gaat prima, Evy moedigt me supergoed aan, ik zou er nog een les aan willen knopen!
Nee, dit gaat over mijn ipod shuffle. Het kleine mp3-spelertje ter grootte van een postzegel (of het scheelt niet veel), dat was de boosdoener. De eerste les ging prima met de doppen in; trappen maar! Maar les 2 was andere koek. Wat ik ook deed, de ipod wilde maar niet afspelen. Dan op Jana's ipod (de kinderen en ik hebben dezelfde speler). Nee, ook daar geen geluk. Wat was er toch mis? Gisteren van arren moede de laptop mee naar boven genomen, op de vensterbank naast de cross-trainer (stel je voor dat je dàt rond je nek moet hangen om te lopen!). Het was een beetje stunt en vliegwerk, maar het lukte toch. Gisteravond, de hele podcastbibliotheek leeggemaakt en terug gedownload. Lukte nog ni. En mensen die mij kennen zien in gedachten de rooksliertjes al uit mijn oren en neusgaten komen, want ons Saartje heeft niet direct veel geduld op dit vlak!
Uiteindelijk op het lumineuze idee gekomen om de diverse knoppen op het toestelletje eens te bekijken en ... eureka! Er staat een onnozel schuifknopje op om te switchen tussen afspeellijst en shuffle, en nee, het mag dus niet op shuffle staan! (Toeval dat Jana's ipod dus ook op shuffle stond) Afijn ikke vandaag helemaal gelukkig dat ik met iets luchtigers apparatuur de cross trianer op kon en de beentjes los kon gooien. Oh, wat voel ik me flink!
(Iets minder flink was de humus falafel met twee glazen witte wijn die ik met veel smaak heb verorberd, vanavond. Kon me ni bommen, ik had er zin. En daarbij, ik heb 620 calorieën verbrand) Af en toe moet je al eens stout kunnen zijn, toch?
Bye!

No comments: